هاست وردپرس

ساخت وبلاگ

SFTP چیست؟
در پاسخ به پرسش SFTP چیست؟ بایستی گفت SFTP (پروتکل انتقال فایل SSH ، همچنین با نام امن FTP خوانده می شود) یک رویکرد رایج برای انتقال ایمن پرونده ها بر روی سیستم های دور است. SFTP به عنوان افزونه پروتکل Secure Shell (SSH) مدل 2.zero به منظور افزایش توانایی های انتقال فایل پایدار ، تغییر یافته است. SFTP از پذیرش اسناد ، سوئیچ اسناد ، و گزارش عملکردهای مدیریت بدون مجوزهای دستور یا واقعیت پشتیبانی می کند. در عوض ، هر دو واقعیت و دستورات بطور ویژه رمزگذاری شده و به صورت بسته های باینری با فرمت خاص از طریق یک اتصال امن ، استفاده از SSH منتقل می شوند.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 189 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:34

سرور اختصاصی چیست

وقتی زمان انتخاب فرم مناسب میزبانی خالص برای خواسته های شما فرا رسید ، می خواهید تعدادی از گزینه های دیگر را برای تایپ کردن داشته باشید. اگر مبتدی هستید که روش ساختن یک وب سایت را یاد می گیرید ، پس میزبانی وب سایت اشتراکی برای دستیابی است.

 

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 196 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:56

اولین اقدامات برای راه اندازی سایت اینترنتی رویایی بررسی ثبت دامنه شما تصمیم گیری در مورد تماس وب سایت و سپس پیدا کردن یک برنامه میزبانی وب مناسب است. با این حال ، انتخاب یک دامنه مناسب می تواند روشی طولانی باشد.

شما نامهای دامنه طوفان مغزی را  طی کرده اید ، ابزارهای الهام بخش منطقه ای استثنایی را امتحان کرده اید ، دیر یا زود درست آن را مشاهده کرده اید. شما برای بررسی ثبت دامنه و خرید دامنه خود می روید و می بینید که قبلاً ثبت شده است.

 

 

 

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 182 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:18

به شرطی که نام فضایی را ثبت کرده باشید ، به احتمال زیاد فکرهایی راجع به ثبت دامنه احتمالاً نمی دانید از کجا شروع کنید. با انتخاب من چند گزینه را انتخاب کنید که ممکن است برای شما و تجارت شما باشد. (من بیش از یک شرط می بندم که تمام خصوصیات ثبت دامنه لازم را داشته باشد.)


شما نام فضایی را ثبت کرده اید. در اینجا 4 روش مختلف برای استفاده از آن آورده شده است.

چیزی دیگر به اسم فضا نسبت به سایت ها وجود دارد - شما می توانید چنین موارد بسیار بیشتری را انجام دهید (اما سایت واقعاً قابل توجه است).

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 210 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:51

میزبانی ارزان (اشتراکی) یکی از راههای مقرون به صرفه برای راه اندازی وب سایت خرید هاست ودامین به صورت آنلاین و بخشی از دنیای مجازی است. اما با این وجود رقابت سختی که پیش می رود ، هنوز هم می تواند باورنکردنی ارزان تر بماند. با این وجود ، مشکل ارزان قیمت این است که ممکن است خدمات کم کیفیت نیز باشند. این می تواند مورد دریافت آنچه برای شما پرداخت می شود باشد.

میزبان وب فن آوری ها و خدمات لازم را برای مشاهده و دسترسی به وب سایت به صورت آنلاین فراهم می کند. بسته به سرورهای مورد استفاده در هاستینگ ، خدمات هاستینگ یا مشترک یا اختصاصی هستند. اولی جایی است که چندین وب سایت بر روی یک سرور میزبانی می شوند ، در حالی که دومی جایی است که یک سرور به یک وب سایت اختصاص داده شده است.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 183 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:29

در بازار آنلاین رقابتی امروز گزینه های بسیار ارزان برای طراحی و ساخت وب سایت موجود است. این که آیا این امر از طریق خارج کردن کار به هند یا فیلیپین ، استفاده از قالب های آنلاین رایگان ، استفاده از هاست وب سایت رایگان یا استخدام شرکتی که در زمینه ایجاد طراحی وب سایت ارزان قیمت تخصص دارد ، خطراتی را شامل می شود که در نهایت می تواند برای هر شغلی فوق العاده پر هزینه باشد. زیرا آنها خطر زیان مالی و همچنین از دست دادن مشتری را به دلیل یک طراحی وب سایت ارزان ناکافی در معرض خطر قرار می دهند.

اگر راه حل طراحی وب سایت ​ قیمت را در نظر می گیرید ، برخی از عواملی که باید در نظر بگیرند عبارتند از:

تجربه ی کاربر

قابلیت استفاده و دسترسی به وب به صورت دستی به دست می آید و برای موفقیت هر طراحی وب سایت ارزان بسیار مهم است. کاربران انتظار دارند که با پیوندهای واضح و طراحی بصری ، پیمایش در وب سایت آسان باشد. کاربران وب معلول انتظار دارند توضیحات تصویر توسط یک صفحه نمایش قابل خواندن و همچنین گزینه تغییر اندازه متن یا رنگ پس زمینه در صورت لزوم باشد. این ویژگی ها معمولاً استفاده از سایت را برای بازدید کنندگان غیر معلول نیز آسان تر می کند.

با این حال ، این ویژگی هایی است که وب سایت های کم هزینه اغلب فاقد آن هستند. طرح های ارزان قیمت روی اصول اولیه تمرکز دارند و می توانند به طرز بدبختی در ایجاد سایت قابل استفاده و دسترسی داشته باشند. تصاویر انتخاب شده برای سایت ممکن است از کیفیت ضعیف و یا حتی نقض کپی رایت برخوردار باشد ، و یک طراحی کلی ضعیف از اهداف هر طراحی وب سایت ارزان خدشه دار می شود.

 

 

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 151 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:41

علیرغم اینکه استقرار پیوندهای خارجی بیش از 10 سال است که مبادله شده است ، بدیهی است که هنوز هم اندازه سرسختی در اطراف آن وجود دارد.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 1:56